Thursday, November 10, 2011

Cak...cak....My name is.....



Assalamualaikum....Salam Kesejahteraan....



Cer teka...cer teka....sape nama saya....Kalau ditengok dari paras rupa..mesti senang nak jawab kan....nama yg cukup senang diingat....hitam itu menawan kan....hitam itu lambang keunggulan...he he he....Punyala hitam...cuma nampak mata je....

My name is Legam....memang hitam legam pun......ok...amik gambo kita pulak...asyik amik gambo mkn2...kita pun nak gak posing2....1...2....3....click...click...click.... :D


Legam.....kuching yg mendatang...bukan aku bela dari kecik pun...tak tau hamba allah mana yg dah letakkan kuching ni sekitar kawasan rumahku....ada 3 ekor sumenya...sume pun dah beso2...dan tersangatlah manjanya....sgt suka meleset2...aduhai!....telebih manja ...mengalahkan kuching yg dah kubela dari kecik...Ingatkan dtg menyinggah kejap2 mcm kuching2 yg lain....takkkkk....lama dah melepak kat rumah ni....he he he....tak kisahla kan....banyaknya kuchinggggggg.....Meriah rumah ni ngan kuching2.....berapa ekor sumenya ek....tak larat nak kira dah....he he he....

Kuching....datang dan pergi bersilih ganti.... :D

11 comments:

Citarasa Rinduan said...

chopppppp

Citarasa Rinduan said...

yes.. dapat y first komen.. ahaksss

kak cik.....
sangat hitam menawan si legam.... wah... nak peluk dia....hehehe

Ida,Japan said...

hitam2 tapi comel la kucing ni.....zaman anak dara suke bela kucing dh kahwin malas dh.....

cik cek said...

Ayu....

Legam memang suka dipeluk...dan suka cium muka kita...he he...:D

cik cek said...

Ida....

Dari zaman kanak2...zaman anak dara sampaila skrg ni...kat rumah kak cek mesti ada kuching....satu family suka kuching....:)

EmbunRosaliza said...

Assalam cikcek, mmg itam legam kucing, tgk matanya bersinar gitu amat menyeramkan heheh, bersih je kucing tu

cik cek said...

Walaikumsalam Rosa...

Hitam itu menawan....tak seram...manja sgt kuching ni...bulu dia yg kembang2 tu...dok bwh kain tu apa pun tak nampak...nampak mata je..he he..:D

mala said...

kak cek! sori yu ... I cannot like bekos, I geli yu!

cik cek said...

Mala....

Ayarks...cecuba la...best pe peluk2 kuching...he he :D

norlieharumaini said...

mula mula tengok terkejut tgk matanya je yg nampak hehe

cik cek said...

He he...memang nampak mata je kan....lain sume legam...:D