Thursday, May 5, 2011

MOTHER's DAY SPECIAL....cake from Kak Ros...tq tq tq...:D



Assalamualaikum....Salam Kesejahteraan......



Mother's Day Special






Kecil Tapak Tangan Nyiru Ditadahkan....Cantikkan kek ni....rasa terharu dan amat berbesar hati menerima pemberian dari seorang insan bernama Kak Ros dari SinaranMenu  sempena HARI IBU....
Terimakasih Kak Ros.....Kak Ros memberi ...cek menerimanya dengan seikhlas hati.....Selamat Hari Ibu jugak untuk Kak Ros....dan pada semua kaum IBU dan juga bakal2 IBU.....

Mudah-mudahan peranan kita menjadi seorang ibu mampu melahirkan generasi cemerlang dan hebat dimasa depan....bukan mudah untuk menjadi ibu yang cemerlang ....tapi tidak mustahil untuk kita laksanakan....
IBU...IBU....sememangnya anda insan2 hebat....

Rasanya tidak terlalu awal untuk aku ucapkan SELAMAT HARI IBU.....semuga anda bahagia...sejahtera bersama keluarga....sanak saudara juga teman2....

Buat mereka yang masih punya IBU....kasihi dan hargailah jasa IBU....tanpa seorg IBU kita takkan berada disini hari ini.....


Ibu...Ibu....
Engkaulah Ratu Hatiku....
Bila ku Berduka...
Engkau Hiburkan Selalu...
Ibu....Ibu....
Engkaulah Ratu Hatiku
Tempatku Menyerah Kasih...
Wahai...Ibu.....


Always Luv You Ibu.....


8 comments:

mala said...

selamat hari ibu ...

♥LOVE2COOK♥ said...

Cantik kek tu kan. So lovely! Happy Mother's Day to you :)

Bee said...

cantik betul kek tu, geram tenguk ganache yg berkilat tu!!!

cik cek said...

Mala...

Tq....Selamat Hari Ibu untuk Mala juga... :)

cik cek said...

LOVE2COOK...

Tq...Happy Mother's to you to....kalaulah kak cek leh buat kek secantik itu...Wah! bestnya...... :)

cik cek said...

Salam Bee...

Memang cantik....cuma leh pandang2 je...he he...best kan kalau dapat buat kek cantik cam tu...bilala agaknya eekkk.... :)

RynaHakimi said...

Memang cntik kek tu kak cek..Bestnya dapat kek..nak jugak..hehe,tapi sy belum jadi ibu lagi..tak dapatla nak merase kek sedap macam tu jugak..huhu =)

Selamat hari Ibu kak cek..Semoga sentiasa berbahagia di samping keluarga tersayang (^___^)

cik cek said...

Salam Ryna....

Memang cantik kek tu tapi cuma boleh dipandang tak leh dimakan...he he...lenkali kak cek wat kek...kak cek kirimkan kat Ryna...tak kisahlah Ryna lum jadi ibu ke...kan Ryna tetap jadi ibu pada sume anak2 kecil...anak2 saudara....anak2 jiran kita...tak gitu...Bagi kak cek Ryna tetap seorg Ibu...so Happy Mother's Day tuk Ryna syg...Insyaallah Ryna pasti jadi ibu yang cemerlang....:)