Tuesday, June 18, 2013

Sempoinya....




Assalamualaikum...Salam Kesejahteraan...

Bila suami kedapo...hati isteri mesti bunga2 kan....nak2 kalau yg sekali sekali singgahnya ....he he....Malam ni cik abg kita tunjuk skill lagi....masakan yang cukup sempoi...biasa biasa je....tapi memang sedappppp....
Apa yang dimasaknya tu....meh kita intai2.....


Tarraaaaa....nilah hasilnya....nampak sedap tak....jangan tgk pada rupa tau....rasanya ada ummphhhh....cooking with luv...Malam ni memang tak makan nasi....ratah lauk ni...makan cekodok bawang ikan bilis....alhamdulillah....syukur...kenyang dah.....Mimi pun dok meratah je....bukan senang kan nak dapat makan makanan dari air tgn suami....Timakasih ya....senang2 nanti leh la masak2 lagi....


Happy&Enjoy Cooking @ KitcheIsMyWorld....


10 comments:

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Salam cikcek rasanya dah lama menghilang..dah mula keluar balik kan???

Amie said...

Seronok sekali sekala dapat merasa air tangan suami.

Liza said...

bestnya kan kalau ada org tersayang tlg masak...hihihi

tun_telani said...

slm kak cek.. rajinnyer ke dapur hasben akk. hasben tun, kalau tun demam baru dia masuk dapur.. tu pun biasanya masak nasi n goreng ayam je. hihi

cik cek said...

Kak Rose....
Eya...memang lama bertapa...ni baru nak start enjin balik...he he...tq ya masih sudi singgah kesini..:)

cik cek said...

Amie...
Kannnn...sapa yg tak seronok...sesekali dapat mkn masakan air tgn suami...kalau dapat selalu lagi best kan...boleh ke gitu..:)

cik cek said...

Liza...
memang enjoyyyyy....:)

cik cek said...

salam Tun...

Rajin sekali sekala....ok la tu..:)

roza said...

hai...salam kenal.

cik cek said...

Hai! Roza...salam kenal dari cik cek...tq ya singgah kesini..:)